6 Temmuz 2012 Cuma

Decoded Modern Arkadaş,


Ben sarılma nefret ediyorum ve böyle Sevgililer Günü ve yıldönümleri gibi Hallmark tatil için yeni bir antipati var. Bu tatil benim yeni bulundu nefretin sadece veba ona rakipti edilebilir. Diyelim ki sadece şu anda taahhüt yapmıyorum söylüyorlar. Hayatımda en committal şey benim köpek. Ben geçen ay bir telefon sözleşme imzalanması zor yeterli zaman vardı.

Evet, 2012 post-modern kadın gibi ses. Ben ek yapmayın - sadece rahat bir kanca yıldız "doğrudan" iletişim ile. Ben istiyorum ve nasıl istediğinizi tam olarak ne anlatacağım. Ben gidiyor benim kendi bir şey var ve istediğiniz son şey gelip tarifsiz "ilişki" kelimesidir.

Ama büyük bir oyun konuşmak ve bunu yedekleyebilirsiniz, ben gerçekten bilmiyorum. Ben yedi yıllık bir ilişkiden taze değilim. "Ilişki" gerçekten sahip olduğumuz şeyi yakalamak değil de. Ben hayat arkadaşı söylerdim, ama oldukça, ya uymuyor. Tüm niyet ve amaçlar için, evlendiler. Biz başka bir devlet yerleşmeye karar vermişti, biz nikahsız evlenmek olurdu. Hayır yüzük, herhangi bir öneri. Ama biz beraber bir hayat paylaştı: bir ev, bir köpek, bir motorlu taşıt. Ve iki kez boşanmış ve yeniden evlenmiş ebeveynler gelen, bu benim için büyük bir anlaşma oldu. Ben her zaman ya evlenmek asla veya boşanmış olsun asla dedi. Seçeneği biri benim çağırıyor gibi Şimdiye kadar görünüyor.

Yani, bu kadar uzun süre piyasada kapalı sonra kalma sahneye geçiş nasıl yapmak? 29 yaşında, partner 21 çok daha farklıdır. Her çeyrek karşı cinsle değişikliği yeni günlük kişi ve hisse senedi opsiyonları karşılamak kolej konforu olmadan, gerçekten uygun bekarlar için yeni açılımlar içine girişim gerekir.

Insanlar Match ya da e-Harmony üzerinde yakılıyor ve sürekli sosyal ağlarla boğulmuştu bir post-online dating toplumda, ben tek millet daha az teknoloji meraklısı bir şekilde iletişim sanatı kaybetti düşünüyorum. Ilgili taraf Onay sadece bir fare tıklama ve taciz Facebook zaman çizelgelerini gerektirir.

Manifatura güvensizliklerini bir bütün diğer ana kadar getiriyor. Bu iletişim gayri mod bizi kişiliksiz olması ve diğer tarafın düşünme veya kısa mesaj yoluyla söylediklerini yorumlamak için denemek için verir. Ne bir iletişim arka kapı modu olarak başvurmak istiyorum hafifletip 90 dakikalık sıcak yoga sınıfında zorlayıcı benim telefonunu kontrol aklımdan alabilir tek şey olduğu noktaya çok kere benim güven test etmiştir.

Gerçekten bile gibi olmak zorunda değilsiniz birinden bir metin mesajı için beklemek berbat. Size gerektiğini hissediyorum süre içinde bir yanıt alamazsanız ne zaman ve ne yaparsınız? Eğer raslantı "Peki, sana, geçen gün yanıt vermedi fark ettim.", Konuşma o kadar getirmek musunuz Evet, doğru. Çaresizlik gibi alnımı yazılmış olabilir. Çok az kişisel ve büyük bir akıllı telefon ekranında sadece karakterler çünkü reddedilme olasılığı oldukça kötü görünmüyor - Ama hattı almak daha metin çok kolay.

Tarihinizi telefon bir çocuk gibi muamele edildiğinde Ve aslında bir tarih gitmek yaptığınızda, nasıl sosyal ipuçlarını değerlendiriyorsunuz? Diye gizlice e-posta veya metin mesajları için kontrol ne anlama geliyor? Konuşma kötü mü? Benim göğüsler yeterince büyük değil mi? Benim ön dişleri var ıspanak mı?

Ben sürekli bağlı olmak harika bir şey olabilir düşünürken, sizin mix kalma atmak bazı ciddi sakıncaları vardır. Belki de cep telefonları soğukkanlı peynir ve çağrı cihazları büyük bir blok boyutu olduğu zaman ben bir çağda büyüdü sadece. "Hey, kalçanız da bir çağrı olduğunu, yoksa beni gördügüne mi sevindin sadece?" Ve ben teknolojisini kabul etmeyen demiyorum - Şimdi, bir iPhone spora bir blog var ve hatta nasıl biliyor Twitter'da hashtag. Bu bizim özellikle hayatımızı, flört alanda kişilerarası ilişkileri nasıl etkilediğini çok fark edersen soru bu sadece var.

Belirli bir adam, bir arkadaş, yakın zamanda kendi bir dağılmasından geçmesinden - teknolojinin kesişimi ile karışıklık Bu dünyada önlemek için, partner ve bilinmeyen, ben "güvenli" bir aday sadık düşündüm . Ben seçtim adam da tam buydu benim "türü" ne uymayan birisi idi; Ben son on yıl içinde izini kaybetti. Biz cinsel sadakat ile bir yarı-taahhüdü varken sadece onun aktivitelere daha "Half Baked" ve maraton gibi bir yarı maraton için antrenman değildir "Benim Araba Where Ahbap." Diyelim ki, biz başka samimi davranışları paylaşmaya değil . Hayır sleepovers ve hiçbir canoodling: Biz bu işin başında iki önemli kurallar hazırladı. Bu kurulum niyeti bana (tabii benim kendi isteğiyle bu amaçla karar verdi, ama o şanslı katılımcı olurdu) güçlenmiş bir kadın olmak yardım etmek gerekiyordu.

Bu durumda, ben bir buluşma başlatabilir ve ondan sonra tekmeyi olabilir. Ayrıca benim cinsel cesaret yeniden kurmak için onu kullanabilirsiniz. Ben her zaman benim eski ilişki içinde yapmak cesaret ama yaptığın şeyler keşfetmek olabilir. Ve bu sadece geçici idi. Hiçbir ilişki. Hiçbir köpek veya kirli bulaşıkları yürüme üzerinde tartışıyorlardı.

Biz alışılmadık sıcak bir kış günü öğleden sonra bir fincan kahve üzerinde önce bir kaç ay kurmak kurulan kuralları ihlal edilmemiştir. Ben güvenilir ve partner dünyaya yeniden ayarlanır gibi rahat hissettim bir partnerle birlikte olma güvenlik, değişti - Ama ironik, ne ben en dışarı onu istediğini sanıyordum. Ben (snuggling, kahvaltı ertesi sabah veya tembel şekerleme güzel bir öğleden sonra zevk içine kayma) en özledim düşündüm şeyler tam ben çok özledim gerçekleştirmek şeylerdir.

Asla Süreç Talk About