7 Temmuz 2012 Cumartesi

Bir İlişkide Fiziksel mekan nasıl Önemli mi?


Hayallerinizin adam ya da kız karşılamak düşünün. Bu kişi, akıllı, komik, sizinle aynı şeyleri sever ve daima en büyük sevgilisi olduğunu. Sadece yakalamak? Onlar departmanı görünüyor eksik tür konum. Eğer fiziksel cazibe sizin eksikliği ilişkiyi berbat ... Yoksa fark etmez izin musunuz?

Temel olarak, biz soruyoruz: önemli görünüyor edilir? Fiziksel çekicilik, bir ilişkinin büyük bir parçası mı, ya da sadece yüzeysel mi? Biz gURL.com mesaj panoları bu konuyu gördüm ve o zamandan beri düşünmeye durdurmak mümkün olmamıştır. Ne düşündüğünüzü bize bildirin daha sonra bu kızların bir ilişki görünüm hakkında neler söylediklerini okuyun ve.

silver44 söyledi:

Ne kadar önemli kızlar fiziksel cazibe bir ilişki içinde olduğunu söyleyebilirim? Ben benimle çıkmak istediğini bir adam biliyorum, o da sadece fiziksel olarak ona ilgi değilim gerçeği dışında mükemmel.

(L) iveYourLife cevap verdi ve şöyle dedi:

Ben fiziksel olarak çekici değildi birileri bugüne olamazdı. Madde görünüyor, ve seks sağlıklı bir ilişkinin önemli bir parçasıdır. Aramaya devam edin ve standartlara uymayan biri için yetinmeyin!

luckybiatch cevap verdi ve dedi ki:

Ben ilk erkek arkadaşım bir araya geldi ancak ne zaman, Bu çok önemli ve ben yukarıda Gurls ile katılıyorum, ben illa fiziksel olarak onu çekici değildi. Bana zaman da dahil olmak üzere kız, inanıyorum, standartları yüksek geçmişte kızlara göre düzenlenen olurdu, çünkü medya güzelliği tasvir edilir nasıl. Daha fazla erkek arkadaşım bilmek lazım, fiziksel olarak daha çekici gözlerimdeki oldu. Bile kısa bir süre tarihten başladıktan sonra, onu seksi ve yakışıklı bulundu (ve onun çekiciliği sadece bu gün bile artar). Bunu zaman verirsen sana fiziksel bu adam ilgi değiliz bile inanıyorum Yani, bahis, aslında daha çekici hale gelebilir. Kanımca, bir bireyin kişiliğini daha iyi görünümlü yapar. Looks sadece (hepimiz yaş) çok uzun sürebilir, ama kişilik bir ömür boyu sürer.

Peki ne düşünüyorsunuz? Aslında, bu sesler ne kadar sığ olursa olsun, fiziksel çekicilik, bir ilişkide önemlidir. Yani bir erkek modeli olmadığın sürece kimse bugüne gerektiği anlamına gelmez ... Tek anlamı cinsel kimya orada olmak için küçük bir sırayla kişinin çekici olmak zorunda olmasıdır.

O bir kişinin kişiliği onları daha iyi görünümlü hale getirdiğini belirtti zaman söyleniyor, luckybiatch tam olarak doğru olduğunu. Bir adam tam olarak istediğiniz kadar onu aramaz ama onun kişiliği şaşırtıcı ise, ne olursa olsun onu çekici bulmak için gidiyoruz. Sonunda, bir ilişkinin güçlü bir duygusal ve fiziksel çekiciliği hakkında - duygusal bir vurgu ile.

Den Casual Kaffe Dato