17 Eylül 2011 Cumartesi

Kulüp Sadelik


Sürece, serin oldukça iyi iyi, dans, koku, ve yaklaşan kadınlar tarafından bazı cesaret göstermek elbise, insanlar izlerken köşesinde duran bir güzel yüzlü adam çok daha fazla kız olacağını, geçmiş clubbing deneyimlerinden buldum dans.

Kulüp çoğu kız arıyor "Bay Mükemmel." Onlar sadece eğlenceli ve belki de bir "yapılabilir" adam arıyoruz. Unutmayın, kadınlar eğlenmek için vardır ve Bay Mükemmel görünümlü dolaşmak için çok stresli ve daha eğlenceli değil.

"Yapılabilir" adam olarak kendinizi nasıl tasvir eder?

Hedef en iyi görünümlü bir adam ya da, iyi macker ya da en iyi dansçı olmak için değil. Çünkü çoğu kız dans pistinde bu snobby değildir, tamam bak tamam tartışma ve tamam dans için basitçe. Sürece aşağı bu basit şeyler gibi, bir "yapılabilir" adam.

Tek fikirli, umutsuz bir seks ucube gibi görünmesi çok gayret etmeyin. Her zaman, serin, sakin ve kendinden emin.

Temelde, benim oyun nötr ve basit dayanmaktadır. Aradığınız çok çirkin olduğu gibi, gerçekten garip dans, ya da bir devim gibi konuşmak yok, muhtemelen bir yaklaşım civcivlerin% 75 oranında kabul edilebilir. Reddetme olanlar zaten muhtemelen çok snobby ... çünkü oldukça iyi bir av.

Basit bir oyun planı var, Eğlenceli kendinizi çok fazla baskı ve odak yok, her zaman akıllı bir şey söylemek için düşünmeye çalışırken, ya da bir şey olmak gibi davranarak, sinirli iseniz daha başarılı olacak değiliz ya da birisi.

Evet, kulübün bir sayı oyunu IS, bu nedenle sadece bir kız ile delicesine aşık alamadım. Ve yaklaşımlar güvenle kalıcı.

İşte bazı örnekler ihtiyacı olanlar için benim oyun planı:

1. Göz teması.

2. Gülümseme.

3. O geri gülümsüyor, diyorum, "Merhaba, isminiz nedir?"

4. Ben ilk onu ismimi vermek yok, ben o bana gerçekten ilgi olup olmadığını görmek istiyorum.

5. Onun adını aldıktan sonra, ben gülümseme ve "dans edelim." O beni reddederse hareket.

6. Darbeleme ve soruyorum o bir yere gitmek istiyorsa onunla (kurnazca ona dokunmadan ise) taşlama sonra bunu konuşabiliriz. O ben başka bir kız için hareket etmiyorsa.

7. Bir kere onu tenha bir yere almak, gülümsüyor, hafif ve komik convo ve Kino (dokunma) ile onu baştan çıkarmaya. O da sizinle ilgilenen çünkü o sizi baştan çıkaracak. Unutmayın, baştan bir iki kişilik bir oyun. Tüm işi yapmak zorunda değilsiniz. Her şeyi yapmaya çalışmak yerine, onu ince telkinleri, yanıt verin.

8. O öpücük için hareket. Bu nihai faiz test olacak. Kisses genellikle o kadar olabileceğini kalan tüm engelleri kıracak.

9 - Ne yapmak istiyorum, dudaklarım ince ve alay edilir. Ben ilk başta herhangi bir dil kullanmamaya çalışın. Bu onu daha da dilini istemenize neden olacak ve sonuçta o onun getireceğim.

10 Onu öpmek sonra, sadece size uygun olduğunu düşündüğünüz kapatırım. Belki bir one-night stand yakın, ya da yakın bir telefon numarası yapmak istiyorum, böylece diğer bazı civciv işe gidebilirsiniz.

Basit!


Basitlik uzun vadeli ilişkiler için de çok etkili olduğunu aklınızda tutun. Motif olarak ayarlıyoruz ve dürüst iseniz, büyük olasılıkla aynı şekilde hissediyor bir kız bulacaksınız.