22 Mayıs 2011 Pazar

Aptallar için Dating Hız


Sophia Guida By

Dört dakika. Dört dakika tamamen tartışmak ve kendimi sunmak, ve, evet, belki de diğer kişinin hayatı hakkında konuşmak. Çok baskı.

"Ben bu düdük, nasıl sevimli tarihinizi, bitti olursa olsun darbe ne zaman ve ikiniz de hareket var," partisine ev sahipliği diyor.

Ben Bryn Mawr bir grup arkadaşıyla birlikte Philly bir hız-dating olay gitti. Biz olaya biraz sevgi arıyorlardı, bazı yeni arkadaşlar arıyorum yatırım değişen derecelerde vardı. Bana? Sadece birlikte binmek için oldu. Arkadaşım tamamen Philadelphia bölgesinde uzanan hız ayrılmış HurryDate adlı bir sitede, olay online bulmuştu.

Biz Terminal Reading karşısında Market Doğu durağı yakınında Field House Bar üzerinde trekked vardı. Bir hostes girişinde bizi karşıladı ve barın arkasındaki VIP odasına götürdü, belli belirsiz biraz romantik bir ortam yaratmak için yaktı. Biz imzalanan ve bunun üzerine bir numara olan bir isim etiketini aldı. iki Ahşap masalar oda halkalı. Ben duvara yakın olanı seçtim ve gelmesi diğer hızlı daters için bekleyen benim özel-speed-dater-fiyat margarita (ekstra tuz) ile yerleşti.

Bir zamanlar biz kadın koymak kalırken erkek katılımcılara çeşitli masalarda dört dakikalık bir tarih için odanın etrafında dolaşan başladı. Her tarihten sonra, ya "Evet, ben ilgileniyorum," ya da her katılımcının adı sonra bir işareti yaptı "in Hell Olamaz."

"Evet, ben ilgileniyorum" tam olarak iyi bir tarih vardı sadece, evlilik anlamına gelmez. Daha sonra, biz online gidip HurryDate veritabanı aracılığıyla daha fazla bilgi için talepte söylendi - muhtemelen başka çirkin olaylar veya taciz ihtimaline karşı korumak için.

Ve ne bir nefes! I had tarihleri ​​bazı rağmen diğerleri düpedüz dehşet verici idi, mükemmel sevimli ve hoş idi.

notu-speed-daters olacaktır: bu onun biseksüel olup olmadığını ona sormak, tarihinizi Bryn Mawr ait olduğunu ve işitme üzerine, tam olarak iyi bir fikir değildir.

Ayrıca, en iyi fikir önermeye akşamın sonunda tarih olmayabilir. Biz aslında böyle değil.

Belki de bir ortak ilgi bulmak için daha iyi olabilir. Bakalım ... Ben seyahat etmeyi çok severim, ve ben savaş sanatları gibi. Bu oldukça iyi iş gibi görünüyordu. Ben, bir tarih ile Barcelona'nın yerel şarapları yararları tartışılan başka bir ile Çin 10 kadar saymayı öğrendim ve kol-Litvanya bir adam çekişti.

Tabii ki, seyahat şey geri teper edebilirsiniz. Bir noktada İsrail-Filistin çatışması konusunda agresif bir tartışma bana yapmaya çalışan bir adam masada buldum. dört dakika içinde. onun için kesinlikle bir "hayır" işareti.

Arkadaşlarımla çok iyi hikayeler vardı. İsrail-Filistin meraklısı o gerektiğini Rus Yahudilerinin durumu ile yakınlık arkadaşıma söyledim.

Bir karakter, arkadaşım bir terapist olmak istediğini işitme üzerine, "Sen avukat beni istediğiniz zaman yapabilirsiniz." Kalın bir Ukrayna aksanıyla dedi

Aynı adam benim diğer arkadaş Doğu Avrupa coğrafyası üzerinde bir doğaçlama sınav verdi ve onunla birlikte eve gitmek için beni ikna etmeye çalıştı.

ne kimse sahip olacağını düşük fiyat içecekler, umudu yanında hız kalma çile onun ya da kendisi aracılığıyla koymak?

"Bu insanlarla tanışmak için etkili bir yolu," Bu onun otuzuncu kez hız ait olduğunu ilan bir kadın katılımcı, "dedi.

Diğerleri mevcut dostluk çevrelerin genişleyen bir aracı olarak olay gösterdi. mühendis bir çift onlar sadece yeni insanlarla tanışmak geldi söyleyerek, daha sonra bir içki için bizi davet etti. Onlar mükemmel bizim sevimli arkadaşlık eğer sadece, Bryn Mawr kız bir grup almış içerik görünüyordu. Biz içecekler yeni bir tura emretti ve kendimizi aptal güldü.

İtiraf etmeliyim, bu eğlenceli bir geceydi.

Yirmi bir tarih. Dört dakika her. Bu kadar baskı, ancak bir eğlence yeri. Fena değil.

Uno su quattro coppie si incontrano online