24 Aralık 2010 Cuma

Dating daha eğlenceli!


Newbie Ranveer Singh konuşkan hakkında o, alternatifler evleniyor alır, o da arar ne ideal bir maç ... ve evet, onun co-star Anushka Sharma hakkında biraz konuşmak yok

Bugünün serbest Band Baaja Baaraat ile sahneye Ranveer Singh, onun ekrandaki karakter Bittu kadar eğlenceli olduğu gibi. Işte aşk, shaadi ve rüyasını kadın hakkında samimi alır.

Ne evli adam olsun bir müzik için yaş değil mi?

Ben evlilik bu fikri üzerine satılan değilim. Ben, onlar istiyorum çünkü insanlar evlenmek gerektiğine inanıyoruz çünkü

toplumsal ya da ebeveyn basınç. Biz değil herkes için biçilmiş kaftan olduğunu kabul etmeliyiz

evlilik.

Ne kadar süre alır gereken bir adam evli tarihten daha önce?

Tarihleme çok daha eğlenceli. O serin ve öne ilişki alarak herhangi bir baskı olmadan bir ilişki içinde olma konusunda tüm iyi parçalar var.

Ne tür bir düğün kendiniz yapmak için istersin?

Ben evlenmeye karar verirseniz, bir plaj düğünü isteyeceksiniz. O ritüeller içine kadar değilim. Daha sonra parti başlayacak 10 ila 15 dakika içinde yapılan ritüeller alırsınız. Ve parti günlerce devam edecek!

Ne nitelikleri ortağı yapmak sizin için size görünüyor?

O, o, kişisel hijyen ile iyi kim rahat, nazik, şefkatli zeki olmalı örnek organizasyon becerileri, aşk müzik var. Ben mükemmel bir kadın istiyorum.

gelir için ortak seçerken bu nasıl ne zaman onay ebeveyn önemlidir?

Ben her yaptığına Ailem her zaman bana destek var. Bunu sadece birkaç gün önce hakkında babam konuşuyordu ve o da herhangi bir sorun olmayacağını söyledi. Ben mutluyum, onlar da mutlu oldular.

düğünde kendi, planlayıcısı olur size düğün bile gitmek için ya da artık kendi senin üzerine yapmak deneyim gerekli size tüm?

Kendim yapmak istiyorum. Ben mikro-her şeyi yönetmek zorunda kişinin tür duyuyorum. Ben detayları bakmak sadece ben tadını çıkaracaksınız.

Olacak Ranveer Singh bulmak Shruti Sharma yeterince çalış ilginç) BBB tarihi (Anushka karakter?

Evet. Shruti bir dişi kaplan tutum vardır. Ben o bir hiç akıllıca bir şekilde olduğunu ve onunla karmaşa değil aslında seviyorum.