26 Aralık 2010 Pazar

Kutluyor İlk Nişan 'Çirkin insanlar için' Web Sitesi Tanışma

kendi üyeleri arasında ilk nişan üretilen sonra "estetik meydan" insanlar için kurulmuş İngiltere'nin ilk tanışma anında beklenmedik bir dönüm noktası kutluyor.

onlar "şahsiyetleri" söylüyorlar Tom Clifford ve Janine Walker, planın bir kasırga online romantizm Aşağıda, bu yıl sonra evlenmek için.

Çift www.theuglybugball.com bir ay öncesine göre daha bir araya geldi - bir dating sitesi "estetik meydan" için.

Ama dört tarihlerden sonra daha önce bu hafta nişanlandılar.

Şimdi abur cubur ve hazır yemek bir karşılıklı sevgi enjoyoed çifti, içinde kendi evlerine yakın bir kış düğün planlıyoruz Stow--Wold, Gloucestershire gör.

Mr Clifford, 36, bir "çocuk ağlatıyor yüzü" olan bir halı tesisatçısı, şöyle dedi: "Ben bir görünüm biçimi nedeniyle yıllardır kadınlara bir şaka" dedim.

"Ben her zaman ama Bayan Doğru karşılamak için çok çirkin olduğunu düşündüm hayatım Janine tanıştığımda değişti."

"O güzel ve mümkün olan her şekilde onu seviyorum. Ben hala böyle oluyor inanamıyorum. "

1998 yılından beri tek olan Sayın Clifford, Ağustos ayı sonlarında sitesinde Janine, 31 gördü.

Onun kapağı e-posta okumak: "Sayın Janine, sadece ve Çirkin Bug Ball senin güzel yüzünü görmüştüm buluşmak isterim. Bana yakın yaşamak, bu bir problem olmamalı. "

"Ben çocuk güzellik gözündedir olduğunu, dedikleri gibi, ama ağlatıyor bir yüz var - ve senin de beni sevdiğini düşünüyorum."

Özledim Walker, ailesi ile yaşayan bir tezgâhtar, kabul etti.

"Gerisi, dedikleri gibi, tarih," dedi.

"Ben, ancak Tom Brad Pitt olmadığını takdir sonra hiçbir Angelina Jolie ya değilim."

"Güzellik gözündedir ve Tom's kusursuz, yakışıklı prens benim için."

Diye ekledi: "Ben sadece bu yüzden onu karşılamak mümkün olmuştur memnunum, ve ben baş-aşk-ilişki yaşıyor."

Çifti artık arkadaşlarınız ve aileniz için samimi bir düğün planlama zaten kendi sözü yazmaya başladı.

Onlar da Wales, Ugly Bug Ball nezaket içinde Borth için ücretsiz bir balayı aldık.

site için bir sözcü şöyle dedi: "Bu bizim ilk nişan olduğunu ve belli ki ikisi için mutluyuz."

"Orada bir şirket karavan var çünkü onları gelecekte başarılar diliyorum Biz Borth onları seyahat sundu."

Emma Watson t�rgyal�sok Ismerked�s