11 Ağustos 2010 Çarşamba

Weed Dating


Geçen Pazar öğleden sonra Tunbridge Hill Farm açılış şarkıları olay Kuzeydoğu Organik Tarım Derneği Vermont ev sahipliğini başlaması için bekleyen dururken TUNBRIDGE - Ben Wolfe bir sinir biraz, o kabul oldu

35 yaşındaki Kuzey Tunbridge mukim olsa da, aslında "ot dating" olayı ile güvence verildi hakkında sadece birbirlerini kontrol şarkıları daha fazla oldu.

hız kalma bu Vermont doğumlu spin, katılımcılar çifti yedi dakika zamanlanmış süre için sonraki eşleşmeyi geçmeden önce görüşme yapacağını söyledi. Ancak, bu kısa karşılaştığında bir tablo karşısında karanlık bir bar ya da restoranda olarak yaparlardı ot pırasa, onlar sohbet bir satır genellikle, fakat yerine genelinde kalma hızı yer almayacağını.

"Gerçekten burada bir kadın karşılamak için düzgün olurdu," Wolfe dedi. "Ama ben kendimi baskı değilim. Sadece size, ayıklayacaktır yerel bir çiftlik yardım ederken insanlarla tanışmak için olsun düşünüyorum. Onlar böyle bir şey yapmak istiyorum insanlarla ilgili bir şeyler söylüyor. Bu bir film gibi değil. Daha interaktif "dedi.

"Hız dating" fikir ürün çete olduğunu Jean ve Wendy Palthey, Tunbridge 18 yıl için çiftlik var olan buluş oldu.

"Biz bize inşaat için bu bir genç adam var," Jean Palthey açıklandığı "ve onun tek ve Chelsea yaşayan, ve biz orada bir sürü değil etrafında şaka gençtik etrafında tek kişi burada, bu yüzden ile geldi bu fikir. "

Ne yazık ki, onların işçi açılış etkinlik gününde ve otomobil sorun oldu kalkamadı.

Toplantı ve ayıklayacaktır ayrıcalığını için - ve non-NOFA-VT-üye için 10 $ (veya 15 $ ödeme yaptım dokuz katılımcı) - olarak uzak batı Massachusetts ve Brattleboro ve Orwell gibi Vermont çeşitli kentlerde, kimden itibaren trekked . Onlar 50 erken 20s yaş arasında değişmekteydi. Her ot temizleme makinesi sadece kendi ad ve en sevdikleri meyve veya sebze, onların ot-dating soyadı oldu adıyla bir isim etiketi giydi.

NOFA-VT personel ruhunu da var. Bu alana grubu shepherded gibi, olay organizatörleri Sarah "Kale" Heusner ve Jean "Kabuk Cherry" Hamilton bu yıl eyaletteki diğer istekli çiftliklere yayıyoruz tahmin olay, onların daha geniş hedefler açıkladı.

"Bu şaşırtıcı burada heyecan ve gıda hareketi için destek görmek," Heusner dedi. Bunun gibi "Hatta küçük toplantılar. Biz toplum güçlü olsa bile hiçbir aşk maçlar yapılır yapacağız. "

Ayıklayacaktır Ve Bağlama

tanıtımları turu ve hızlı bir ayıklayacaktır çiftçi gelen öğretici sonra Heusner katılımcılara yineledi: "Bu aşk ve flört sadece ilgili değil, aynı zamanda ilgili arkadaşlar ve toplum haline getiriyor."

tombul soğan satır ve hafif esintiyle hışırdadı mısır tarlasında ötesinde, grup aşağı ayıklayacaktır ve bağlayan iş var.

çekti otlar pırasa arasındaki yığılı olarak, konuşmanın ön yukarıya doğru süzülüyor bükük companionably birbirine yakın başları. Onlar standardından - "Nereye büyümek mi idi? Okula git? Hangi iş yapıyorsunuz? "- Bahçe ve tarım ile ilgili tartışmalar için, gıda, enerji politikası ve takas, dünya için daha iyi bir ekonomik model olarak geliyor nerede çocukların eğitimi.

yedi-veya-çok dakikalık aralıklarla, küçük bir keçi zili çaldı ve herkes ayağa kalktı, çamurlu el sıkıştı ve yeni bir ayıklayacaktır arkadaşına üzerinde bir satır taşındı.

Ayıklayacaktır herkese yeni grup değildi, ama tarzları farklıydı; bazı diz çöktü diğerleri kamburu çıkmış iken, bazı yalınayak ve diğer ağır iş çizmeleri vardı. Birkaç katılımcıları tarım kendi geliri en az parçası haline söyledi. Ayrıca bir mühendis, bir öğretmen, bir sanatçı ve bir radyo programı sunucusu oldu.

Caitlin Henzler, 22, biri ona Chesterfield, Mass çırak çiftçi olarak çalıştı ortakları ayıklayacaktır bir açıklama "diye e bu konuda-mail gördüm ve bu en iyisi hiç sanıyordum," dedi. "Ben son bir ay ve yarısı ayıklayacaktır oldun, niye ayıklayacaktır off vakit geçirmek istiyorum merak sorunlar yaratabilir. Ama, 'Neden olmasın düşünce?' "

eğer Henzler özenli İnsanlarla ot gibi bir sonraki ayıklayacaktır ortağı "ile düşünce bitirme gibi. İnsanlar her zaman paylaşacak bir şey var. "

Henzler, bir arkadaş, Tracy Husson, 23, Northampton, Mass ile birlikte yol Vermont için devreye vardı NOFA-VT e-posta listesi üzerinden olayı duyduğunu söyledi. "Ben bir partner olarak çok özel bir şey (için) ve tarım toplumu arıyorum nerede o," Henzler dedi bulabilirsiniz düşünüyorum. "Orada genç çiftçiler orada bir yeri vardır, ancak çiftçilerin çoğu kez; onların çiftlikte konum dışarı alamadım."

Weed Henzler başka bir nedenle itiraz dating, şöyle dedi: "Bu önemli zaman tanışmak bir şey yapıyor olmak için."

Josh Schlossberg, 31, Doğu Montpelier in, Henzler ile yuvarlak ayıklayacaktır olduğunu kabul etti. "Daha iyi ve ortak çıkarlar üzerinde insanlarla tanışmak için fiziksel bir şeyler yapıyor," dedi. "Ben online dating yaptım, ama bu gibi bir şey yaptığım ilk defa bu nerede çok insanlar buluşuyor. dating Hız çok bariz olduğunu. Bu pratiktir. "

Son keçi çanı, herkes bildiği gibi ilk (bildiğim kadarıyla) ot-olay dating hiç şıngırdadı sona ermişti. "Henüz değil!" Schlossberg, o ayıklayacaktır etmişti pırasa satır aşağı bakıp protesto etti. "Hala yapacak daha var."

Weed Notlar

Çamur kaplı grup sebze üretiminde dönümlük bir hızlı tur alanları etrafında herkes biraz ışık tazeleme için ahıra başlı önce ve salsa Palthey turşu yer onu üretmek yapılmış olan çiftçi Jean Palthey izledi.

Bir sonraki adım, Heusner açıkladı, herkes daha fazla konuşmaya ilgi olacağını bir "ot notu" doldurmak oldu. NOFA-VT personel ardından notları sıralama olacak ve duygu karşılıklı olsaydı onların alıcınıza yanıt teslim. "Kind of ilköğretim okul Sevgililer gibi," Heusner şaka.

Herkesin yeme ve içme ve konuşmaları devam çentikli. Oda beceriksizce zaman bir çift, ot posta seçeneği atlayarak, dingin atladı alışverişi telefon numaralarıyla düz.

Çoğu grup biraz optimal daha küçük olmasına rağmen, o değerli olduğunu kabul etti. Val McGettigan, 42, Westminster Windham County, o yerel sürdürülebilir gıda grubu Great Falls Gıda Hub adı verilen karıştırmak için fikir eve umuyordu. Başka bir katılımcının, Elizabeth Frank, 50, onun Eagle's Flight Farm Orwell bir ot-dating oturum ev sahipliği yapmayı önerdi.

"Ben ne olacağını bilmiyordum," Carl Etnier, 47, Doğu Montpelier dedi. "Ama ben bir alanda çıkıyorum, kir içinde elimize almak, tarım etrafında bir kültür inşa eğlendik. Ben tahmin ki bir küresel gıda sistemine bağlı olarak devam edemem etrafında hayatımı inşa ediyorum, bu yüzden benimle kir çalışmak için istekli kendimiz ve başkaları için yiyecek büyümeye olan bir ortak arıyorum. "

"Bir zamanlar flört hız yaptım," Etnier devam etti. "Eğlenceli tür olmasına rağmen o gürültülü Burlington bir kötü aydınlatılmış bar oldu. Her kadınla beş dakika olsun ve sonra da, müzik üzerine bağırarak hareket ettirin. Ben rahat bir kadın çıkıyor hale geldi. Ama bu daha iyi oldu. Bir şey zevk kendisi sadece bu. "