30 Ağustos 2010 Pazartesi

Bir Suiistimal Yapanı Dating mısınız?


Duygusal istismar, sözel istismar, ve aile içi şiddet artıyor, gençler özellikle arasındadır. taciz edildikleri bir ilişkinin içine düşme riski her zamankinden daha fazla.

Orada apaçık kırmızı bayraklar davranış gibi, kontrol, iyelik, kıskanç, öfkeli ya da şiddet içeren bir potansiyel sevgilisi olarak önlemek için vardır. kalma Ne yazık ki, en bağımlısı edebiliyoruz için maske bu eğilimler. zaman birçok kişi açık kırmızı bayraklar fark olarak, zaten bir kötü muamelede için, bu da çok zor onları ilişkiyi terk etmek için yapar bağlı konum.

Daha açık kırmızı bayraklar listesinden başka yararlı yönergelere potansiyel taciz ilişkinin çok erken uyarı işaretleri, görülebilir bir eki bağ oluşur önünde işaretleri dayanmaktadır. Aşağıdaki nitelikleri listesi için potansiyel bir sevgili olarak bakmaktır. Önlemek onları her ne pahasına.

Not: ilişki erken aşamalarında, eşinizin size herhangi bunlar yapmak olası değildir. Fakat bu tutum ve diğerleri karşı davranışları tanık bir işaretidir ki sen üstüne, er ya da geç açmak olacaktır.

Çok Erken Uyarı Üye # 1: A Blamer

Önlemek başkasının yaptığı olumsuz duygular ve kötü şans suçluyor kimse. Özel bakım gerekli buraya kadar blamers gerçekten baştan çıkarıcı kalma olabilir. Başkalarının Onların suçlama harika kıyasla bakmak yapabilirsiniz:

"Sen çok, duyarlı, sevecen akıllı, konum ve sevgi dolu, değil mi çıkmak için kullanılan sürtük gibi."

"Neden kendini, açgözlü merkezli önce tanıştım olamazdı, kadın ben bugüne kadar kullandınız mı?"

"Çok sakin ve birlikte olduğumuz için, o çılgın ve paranoyak oldu."

bu tür şeyleri İşitme sen bütün o gerçekten ihtiyacı olan anlayış ve iyi bir kadının aşkı onun şans değiştirmek olduğunu düşünüyorum getirebilir. Bu felaket varsayım Blame Kanunu karşısında uçar.

Sorumluluk Kanunu: Bu sonuçta en yakın kişi gider.

Ne zaman ona en yakın kişi olmak, suçu kesinlikle size geri dönerler.

Blamers tehlikeli genellikle kurbanın kimliğini muzdarip çünkü aşk olabilir. kurban gibi hissediyorum, kendilerini onlar sahnelemek ne misilleme olarak ve haklı olursa olsun tazminat aldıkları bakın. Gelirsen Blamers kesinlikle sizin için bir aşk için ağrı neden olur.

Çok Erken Uyarı Üye # 2: içerlemiş

Kin olumsuz duygudurum adaletsizliği algılamaları odaklanmak kaynaklanır. Küskün insanlar gibi onlar yardım, göz, övgü, ödül, ya da sevgi onlar iman almıyorsanız hissediyorum onları kaynaklanmaktadır.

Herkes hayatında adaletsizliği belirli bir miktarda katlanmak zorundadır. Onu sevmiyorum, ama bununla başa çıkmak ve hareket; bizim durumlara ve tecrübelerimizi geliştirmek için çalışıyoruz. başkalarının adaletsizliği (kendi adaletsizliği kayıtsız kalarak üzerinde durulduktan tarafından kırgın atık duygusal enerji). Düşünmek (yanlışlıkla) onlar nasıl hayatlarını iyileştirmek için bilmiyorum. Bu başarısızlık veya yetersizlik duygusu karşı bir savunma olarak içerleme kullanın.

Küskün insanlar çok onların "haklarına" ve yakaladı ve böylece kendi bakış açıları tamamen başkalarının hak ve perspektifleri duyarsız hale mahkum. Seni seviyorum bir dargın kişiyle düşersen, sen sonunda bu küskünlüğün darbe ve neredeyse kesinlikle kapamak ve ilişkide azalma hissediyorum olacaktır.

Çok Erken Uyarı Üye # 3: Yetki

hak duygusu olan insanlar onların özel dikkat ve özel muamele hak ettiğinize inanıyoruz. Başkalarına doğrultusunda bekleyen önünde, yerde, istediğiniz istedikleri herhangi bir şekilde götürmek, onlar gibi bir şey söylemek duman, kesebilir ve istedikleri hemen hemen her şeyi yaparım.

Driven onlar-meli almak ve ne kişi onlar için yapmanız gereken yüksek standartları, hak hissediyorum kronik hayal kırıklığına ve kırgın. Bu yüzden sadece adil, onların miyop bakış açılarından, bu onların sürekli hayal kırıklıklarının için tazminat almak gibi görünüyor. Özel dikkat öylesine sormak az gibi görünüyor! Burada mantık's:

"Çok zor benim varlık, ben çizgi beklemek de olmamalıdır!"

"Ben tüm katlanmak için, ben ofis birkaç malzeme almaya hak ediyor."

"Günün çeşidi ile ben, beni çim biçmek bekliyoruz vardı?"

"Ben ödemek Tüm vergiler ve onlar bu küçük kesinti hakkında beni rahatsız!"

"Yol Ben golf topu, ben restoranda en iyi koltuk almalısınız!"

"Ben bir adamım, benim akşam yemeği pişirmek zorunda!"

delicesine aşık olan kızdırma sonra başlıklı kişi daha seninkinden daha önemli olarak onun duygu ve arzusu konusunda olacak yıpranan. Eğer kabul ederseniz, depresyona alırsınız. Eğer hemfikir değilseniz, istismar alırsınız.

Çok Erken Uyarı Üye # 4 Üstünlüğü

Üstünlük ima, vücut dili ya da ses tonu en azından aracılığıyla, kişinin başka bir kişinin daha iyi olmasıdır. Potansiyel bağımlısı, hiyerarşik benlik saygısı, yani sahip olma eğilimi, bir başkasını daha iyi kendileri hakkında hissetmeye hissetmeye ihtiyacım var. Onlar bunları daha akıllı, daha fazla, ya da diğerlerinden daha yetenekli hassas yöntemlerle işaret etmek gerekir. Bu da baştan çıkarıcı kalma gibi o hangi üstün yöntemlerle de dikkatini çekecektir olabilir.

Hiyerarşik benlik saygısı en kotu form yırtıcı benlik saygısı olduğunu. iyi kendileri hakkında hissetmek için, yırtıcı benlik saygısı gerek kişi kötü kendileri hakkında hissettirmek için kişiler. Birçok yüksek benlik saygısı içinde zaman mahkeme emri tedavi için gel, test edecek aile testlerinde herkes düşük iken. Ama bir kez müdahale duygusal dövülmüş aşağı eş ve sonra artık aşağılama, yırtıcı kendine saygısı içselleştirmesi çocukların benlik saygısı artar daima kabul etmez.

Bu çok erken uyarı işareti bir varyasyonu kendini Aklanma. Onunla aynı fikirde cesaret, yalnızca yanlış ama ahlaksız olmayacak!

Çok Erken Uyarı Üye # 5: küçüklük

O yoktan büyük bir anlaşma yapar ya da bir sorunu, onunla bir ilişki küçük bir negatif yönü üzerinde felaket olacaktır odaklanır. Bu son derece nasıl onun yiyecek bir restoran veya görünüşteki sabırsız hazırlanan özel olarak kendini gösterebilir birisi damla bir şey varsa.

bir aşk ilişkisi, onun küçük tutum ve davranışlar bazı küçük hatalar azaltılmış, hissettirecek gibi hiç doğru hayatınızı konularda yapmış hiçbir şey olmadığını. Sen eleştirdi hissedecek ve infractions bir gerçek ya da hayali küçük için azaldı.

Çok Erken Uyarı Üye # 6: küçümseme

Alay çeşitli formlarda gelir. Sadece kötü-mizah zamanlı Bazen's - söyleyerek yanlış bağlamda yanlış bir şey. Bazen masum duyarsız, niyeti incitmek veya rencide ile's. Daha sık düşmanca ve devalüasyon anlamına geliyordu. Amaç alaycı kişi veya kabul etmez kişinin güvenini sarsmak için, bir müzakere geçici bir ego kazanç veya bazı stratejik avantaj sadece bir perspektif zarar etmektir.

Alaycı kişi ağır izlenim yönetimi içine, her zaman sağlam çalışıyor olma eğilimi akıllı ya da esprili. Onların sesi hep bir ince koymak aşağı içinde en azından. Bu tarihleme olarak başkalarına yönelik olacaktır. Eğer bir ilişki içinde, o-ecek merkezi.

Çok Erken Uyarı Üye # 7: Aldatmacası (kasıtlı ve kasıtsız)

Kasıtsız yalan kalma her zaman, ne çağrı nedeniyle olur "self çıkıyorum."

Hepimiz en iyi yüz olası kalma koymak deneyin. Çoğumuz iyi nitelikleri abartmak olacak en küçük bir olarak biz böyle biraz daha fazla olsaydı, kişi daha bizim gibi düşünüyorum eğer. "Ah, sen dini mi? Eh biraz daha geç manevi hissediyorum, ben eve gidiyorum ve İncil ya da en azından film versiyonunu seyretmek okuyun."

kasıtsız abartı Bu tür az kendini motive etmek daha aldatmak içindir. Abartıcı kimse gerçekten gibi özellikleri geliştirmek istiyor; he's adil değil tamamen orada yok.

Tabii ki, dating kendini sık sık olarak, "Oh, Ben Harvard gittim sen söyledin bariz hile içerir?" ya da, "Evet, bazı ünlü ve zengin insanlar biliyorum." Aldatmacası özsaygı düşük seviyesini gösterir - ve saygı - sadece kötü bir ilişkide işaret olabilir.

Çok Erken Uyarı Üye # 8: Küçük Kıskançlık

Küçük kıskançlık off kontrol ve iyelik davranış açık kırmızı bayrak gibi gelmiyor. Bu daha çok benziyor: O biraz zaman veya konuşmak bile başka bir adama bak rahatsız. Hiçbir şey söylemedi, fakat o rahatsız görünüyor.

kalma küçük kıskançlık hakkında sert şey, aslında onlar kişi bilmek onun bir nebze istiyorum umursamıyor. (Kesinlikle tamamını Futbol Takımı yattım eğer hiç akıl olmaz Birini sevmek istemiyorum.) Ama kıskançlık biraz uzun, uzun bir yol gidiyor. bunun bir damla olarak düşünün güçlü suyun büyük bir kova sıvı yoğunlaştı. küçük bir damla zehirler sizi kıskanç kişi ile geliştirebilir ve daha önemli bir ilişkiyi daha, fazla zarar yolunda bindirdim.

Ufak kıskançlık zararlı olma potansiyeli vardır. Bu saplantı dönüşür kez Kıskançlık tehlikeli olur. Daha biz bir şey hakkında saplantılı, daha fazla hayal gücü, gerçekliği çarpıtma ve rasyonel düşünme devraldı. Kıskançlık yetersizlik gerçekten kafanın içinde ne gelen oluyor söylemek için psikoz, neden sadece doğal olarak duygudur. ilişkilerinde en ağır şiddet kıskançlık çeşit içerir.

Çok Erken Uyarı Üye # 9: Rusher

Ben müşteri kendi boyfriends onları takip etmiyoruz denemek için süpürme onları ayakları şikayetçi oldu. Ben her zaman, "Ne şanslı olduğunu söyleyin!"

"Çok hızlı" (as ne rahatsız yapar tanımlanan) gitmek Beyler, sınırlara saygı yok. "Abuse" Bir anlamı "o hangi kişisel sınırlarını ihlal olduğunu." Bu kimse çok ki umrunda değil isteyip rahat seni istiyor gurur değil. emin olun kelimenin her anlamda konfor seviyesi için size gösterir ilgilendikleri herhangi bir adam saygı.

Güven Yourself içinde

dating belirli bir dikkatle iyi bir şey olsa da, sizin için dikkatli proaktif değil, reaktif daha; bunu içgüdülerine güvenerek üzerinde değil, sevgi güvenmedikleri daha esaslı istediğiniz olduğundan emin olmak istiyorum.

Kendine güven içinde derin değerlerinden kaynaklanıyor. Olarak size ve sizin hakkınızda en önemli şeyler attuned kalmak, doğal olanlar gerçekten bir kişi olarak değeri doğru çekilmek olacaktır uzun.

Ama bile sıkıca değerleri topraklı olduğuna dikkat mümkün insanların gizli kızgınlık, öfke, ya da olumsuz eğilimler tarafından size tarih aldatmasın etmek. kolay bu tür eğilimlere yatkın bir yanlış çıkıyor yüzünde koymak için's olmasıdır. onlar çoğu insanın kendini daha "sıvı" duygusu olması nedeniyle, daha kolay onlara hoşunuza gidebilecek düşündüğünüz konteyner içine dökmek için. Eğer bir ilişki kurmak kez Ama yapamazlar ve güzel bir konteyner içinde kalmayacak. Sonra onların kızgınlık, öfke, ya da kötüye tam güçle ortaya çıkacaktır.

Çoklu Mağduriyet

Araştırma bir kadın geçmişte, çocukluk bile kötü muameleye maruz olmuşsa ki, orada iyi bir şans ki onun yanındaki ilişki de kötü muamele olacağım gösteriyor. Bu, "çok mağduriyet, denir" ve genellikle yanlış anlaşılmıştır.

Ben çok fazla kadın müşterileri şeyler söylüyor, "Ben bir suç aşık bir oda doktorlar ve terapistler ve sonbahar dolu içine yürüyebiliyordu duydum."

Ya da üzgün ve şaşkın gözlerle, "Neden sadece kırgın, kızgın ve kötü niyetli ortakları çekmek istiyoruz?" Onlar, "demek sinyalleri koyarsanız onlar merak ediyorum lütfen istismar beni!" Bu, özellikle yanlış kanı bile var birkaç uzmanları enfekte olan gülünç teori bazı kadınlar istiyorum "kötüye kullanılmak."

Eğer bu anlama lütfen: Sorun, sadece, öfkeli, küskün ya da olumsuz suitors çekmek değil, birden çok mağduriyet yaşadıysanız, bu kadar yani, genellikle, sen yumuşak, kabul edilmemiştir, daha saygılı erkekler de çekmek. Bu, mizaç veya kişiliği ile değil, normal bir savunma tepki. Sana zarar oldum sonra, tabii ki kendini korumak için ince bariyerleri koymak gerekir. Olmayan kötü niyetli insanlar tanıyacak ve bu engelleri saygı duyuyoruz. Örneğin, size çekici bir kişiyle çalışmak varsayalım. Ama o daha yakınlık için, küçük jestleri memnun kalmazsanız duyuları. O doğal off geri ve size zaman iyileşmek için, vermek veya o olmayan bir romantik dostluk razı olacağım. Ama ya senin engelleri tanımayacağını tamamen göz ardı kötü olabilecek bir adam. O sizin aç kalbimi çevreleyen koruyucu duvarları yıkar dek size vurmaya devam edecektir.

Aşağıdaki "samimiyet testi" daha duyarlı ve eki hakkında sözel olmayan sinyalleri bu sonuçta çekirdek değeri yükselen güveniyorum olmanıza yardımcı olabilir.

Samimiyet Testi

Kendini bir şey hakkında açıklama için, en derin duygu ve düşüncelerini, ret ya da yanlış anlama korkusu olmadan dahil?

ilişkinizin mesajı ", genişletmek oluşturmak, ifşa, açığa büyümek mi?" Ya da, "gizlemek saklamak, belirli şekillerde sadece, belirli şekillerde sadece davranan, sadece bazı şeyleri hissediyorum düşünmek mi?"

Bu ilişkinin optimal büyüme her iki taraf sunuyor mu?

Bunu iki büyük insanlar içine olabilir geliştirmek?

eşiniz tamamen sizin düşünceler var kabul mu, inançları, tercihleri ve farklı duygular onun?

O bu farklılıklarına saygı mı?

onlara rağmen sizi beslemek mi?

seni değiştirmeye çalışıyorum olmadan farklılıklar kabul mu?

Eğer eşiniz, düşünceleri, inançları, tercihleri ve sizin farklı duygular kabul etmek istiyor musunuz?

Siz bu farklılıklar saygı?

Bunu onlara rağmen eşiniz beslemek?

Siz onları değiştirmeye çalışıyorum olmadan bunları kabul ediyor musunuz?

çekirdek değerlerin daha duygusu daha fazla güven sizin kötüye çok erken uyarı işaretlerini tespit edebilen verecektir. senin aç kalp hafif mesajları merhametle dinleyin. Sonra çaresiz outcries tür ki, en iyi kararı askıya uygun maçlar korkutmak ve kırgın, kızgın, ya da olumsuz ortakları çekmek yapmak gerekmez.