14 Haziran 2010 Pazartesi

Couplesurfing


Bir adam ve bir kadın yan New York kafede, bira içiyor, paylaşım gıda ve yan oturup tek kelime söylemiyorum. Yerine chat, onlar tunes bir iPod paylaşılan çalınır hakkında bir laptop yazdığını.

"Bu tipik üzerinden iletişim çok daha rahat olduğunu fark ... biz yürütülen ... bizim tarih konuşmadan. Anda işlem gören kulaklıklar ileri geri ve daktilo ve sipariş bira ve şarap ve daha fazla yemek ... Garson biz deliyiz," sanıyordum http://www.dresdendolls.com/diary at şarkıcı Amanda Palmer yazdı.

Internet ilerledikçe - kendi Web kameraları, iPod, Anında Mesajlaşma, genişbant, wi-fi ve web günlükleri - bir ilişki-tamirci olarak görüntü ile değiştiriyor.

Şimdi bir sosyal alışkanlık Netorati arasında ortaya çıkmaktadır: çift-sörf.

blogcular online sürümüne bir sütun yanıt vererek adlandırılan "Wired" (http://www.wired.com/news/columns/0 ,71074-0. html), çift-sörf "ya da" infomaniacs "netaholics anlatıyor kim Her birinin yanında surf - birlikte ne soliter faaliyet olarak görülmelidir kullanılan yapıyor.

e-1990'ların sonunda sol postalar buharlı Bu siber-TR daha eğlenceli ve zula daha bilgilendirici yapabilirsiniz.

"Bu zor, sesler ve URL'ler konuşmamla görüntüleri gibi şeyler iletişim kurmak için bu," Stanley Lieber (ben gerçekten Stanley Lieber değilim ... ve ben gerçekten NYC dan) Blog değilim yazar.

Nick Currie, alias iMomus tarafından http://imomus.livejournal.com/199557.html olarak başlayan günlüğü 200 katkıları üzerinde yollardan çiftler Net kullanımı geniş bir dizi gösteren çekti.

alevli bir log yangın, ya da gösterişli bir maskeli balo gibi bir kitap paylaşımı olarak çift-sörf görünüşte olarak Çöpü almak için birbirleriyle söylemek gibi sıradan gibi samimi olabilir.

"Bizim yeni bir ilişki çoğu benim LJ (blog) girişlerinin konu ve ben sık sık bir şeyler ki yüzüne söyle olmaz derdi," Kathryn yazıyor. Başka bir çift - 12 yıldır evli - demek bunun için bir de web günlükleri aracılığıyla hiç yüz duygularını yüz görüşmeden, tebliğ ederken.

"İHALE ELECTROVERTS"

Net sözlü utangaç ve harika bir yoldur olaylarla ilgili anlaşmazlıkları çözmek sağlayan insanlar için bir nimet olduğunu, bazı hayranları söylüyorlar. Bazı çiftler birlikte online oyunlar, ve bilgi işlem erkekler erkekçe edilebilen bir bölge gibi görünüyor.

"Benim doğum günüm, o benim koç terfi ettirmek ve bunu inanılmaz romantik olduğunu düşündüm," Jess yazıyor.

Ama gerçek hayatta çıkarları aynı şekilde sapmak olabilir, ne bir blogger "ortak geekdom" bölücü sörf bulabilirsiniz denilen paylaşmıyorum çiftler.

Bu üzücü tür bir oğlu için masaya onu ve herkes o haberleri okurken görmezden olarak babasının göremezsiniz olarak İsveç'ten bir anne kahvaltı masaları bilgisayarlara uygun şekilde yeniden dizayn edilmelidir için, "arama ..."

Ve geeks arasında bile - ya da "ihale electroverts," blogger Tim H onları dubs olarak - gizlilik ve gizlilik yükseltmek gerilimlerin sorular. Amanda Palmer, kısa süre önce vefat ettiğini söyleyerek onun anısına onun arkadaşı ile olan tüm daktilo "konuşma" yayınladı.

Ilişki, İngiltere'nin en büyük ilişki danışma organı olan yardım isteyin 10 çiftler yaklaşık bir bilgisayar ile ilgili bir sorun çeşit alıntı ve diyor eğilim artmaktadır.

"Giderek, insanlar o zaman bilgisayarda harcanan diyorsun - mutlaka oda ya da seksi ya da müstehcen siteleri sohbet değil - bir konudur," Denise Knowles, bir Relate danışman söyledi.

Ama Knowles ki Net kendisini sık sık sorunlar orta değil, kökü, olduğuna işaret ediyor.

"Internet vurgulanmış ya da farkedilmeden evde bir bilgisayar olmamıştı gitmiş olabileceğini ilişkilerde güçlükler ortaya," dedi.

Currie kabul etti. Herhangi bir emici aktivite gibi, "çift" her iki ortağın eşit hevesli sadece inşaat sörf, dedi.

"Dinledikten sonra ne herkesin (blog) söylemek ve kendi ilişkisi hakkında düşünmeye vardı, sonuç sörf zarar vermez ilişkiler - olarak her iki ortağın eşit Internet içine uzun" diye tarafından dedi geldi üzere e-mail.

bunlardan biri olup sadece numara yaptığını "soru o zaman!"

internet dating konusunda daha fazla bilgi:

Internet Dating: Ben Bütün Hatalar yaptım To You Don't Have yüzden!

Yahoo! Haberler

New Husband, Wife Meet Through Internet Dating Site