15 Haziran 2010 Salı

Aşk için Quest


Ne kadar iyi on dakika veya daha kısa sürede kimse bilmek alabilirim? Eğer düşünüyorsanız çok hız iddiaları şirketlerin ülkedeki bütün oluşturmakta dating, cevap "oldukça iyi." Yeterince, aslında memeliler iki ayaklı biz bu kadar çok başka bir toplantı haklı için "yaşı olarak bakın."

Bu çoğunlukla adil bir talep yok; gerçekten bir topikal düzeyde birisi tanımak için uzun sürmüyor. Ben araştırdım ettik uzanan hizmet Birçok kadar önerilen soruların listesini sağlamak üzere, düşündüren olanlara işler haddeleme olsun karşı gitti. Bu isim, rütbe ve insanlar genellikle diğer kişinin mesleği ve öğrenmeye oluşur toplantıya seri numarası yaklaşım farklı gibi ve hoşlanmadığı şeyleri.

Geçenlerde dalma alıp, ya da bu sebeple için, tek bir ruh, bu sözde ütopya denemek karar insanlar geleneksel şekilde toplantı değildi. Ben hala kendimi nihayet beni) kredi kartımdan (as I okuyucuların hayal gücüne terk edeceğim başka bir şeye karşı dışarı kırbaç ve hız bir oturum dating kaydolmak neyin üzerinde savunarak am bulabilirsiniz.

Favori nedeni merak olduğunu. Bu kısmen doğru olmakla birlikte, aynı zamanda uygun bir bahane ben olmayan bir romantik nedenle bunları konuşmak zorunda sürece özellikle toplantıda kadınlara kötüyüm kabul kaçınmak için. Bu Lisesi, çünkü eğer ben bilmiyorum, benim mizah beni var ve tarihli kızların en çok bana yaklaştı ve ben oldukça bilinçli ve kulüpler bir letch olarak çıkmak istemiyorum olun.

akla gelecek nedenle "bir toplantı umut yoktur". Iyi bir nedeni ve muhtemelen oldukça geçerli, ama bir şey beni kötümser parçası yere American Idol sette akıllı yaşam bulma oran koymak's. Bu hız fikrine insanlar dahil bir yorum daha kalma benim önceden tasarlanmış kavramlar hakkında daha fazla bir yorumun.

Üçüncü ve son neden dışarı kazanç - arkadaşlık ve biri için basit arzu ile hayatı paylaşmak. Ne kadar içe dönük ve utangaç ben oldum, ben hala halkın büyük bir çoğunluğu gibi, gerek biriyle kendimi paylaşmak hissediyorum. Bu varlığın sürekli veba ve aynı zamanda beni motive bir gizem's.

Yakında Denver, Colorado orta kesiminde rastgele Martini barda buldum. Ben savaşmak ya da kaçmak içgüdüleri ile bara sumo-kafamda güreş yürüdü ve tebrik masaya yaklaştı. Ben de potansiyel "ikinci tarihleri ile olaydan sonra" online beni maç yardımcı olacak bir dizi vardı isim etiketini verildi sona ermişti. Bu kurallar (orada kurallar flört etmek olduğunu biliyordu parçası oldu?) Flört servisi yardımıyla ikinci tarihinden küçük konuşma sonrası kurmak.

Herkes, birkaç kez benim sayı ile, "ilgili işaretlemek için", "ilgisiz" veya sağlanan puan kartında "networking" talimatı verildi ve hizmet aynı hissetti kişiyle bağlantı kurmanızı sağlar. hız uzanan bir işletme sahipleri biraz para yapmak için tasarlanmış değil, olması gerektiği soylu insani Bunun nedeni, tabii ki vardır.

Ben katıldığı etkinliğimiz sekiz dakikalık tarihlerin bir dizi etrafında merkezli oldu. Her katılımcı sekiz tablo numaraları ile bir kart verildi. Ne zaman olay başladı, biz bir kişi ile Q & A kısa bir oturum için eşleştirilmiş edildi Bir hoş sade kavram beslenen iki-bir içecek özel için. Neredeyse öyle olduğunu hayal gibi korkutucu gibi değildi.

Belki benim için gecenin en şaşırtıcı kısmı bir duygu biraz umutsuz olduğu tek bir erkek olmak, benim ile eşleştirilmiş olarak sekiz kadınların hiçbiri en ufak itici içinde idi. Cidden, ben cömert herhangi bir yolla bence burada olmaktan değilim. Bu kadınların çoğu inanılmaz çekici ve o hiçbirini gereken bir hız flört servisi kullanmak hissettim beni çapraşık.

aklıma ilk düşünce "Bu bir aldatmaca bir çeşit olmak vardır" ama üzerinde soldiered oldu. Bir Onun organizatörleri ile arkadaş ve bir "fill-in" sign-up, "ama diğer bütün kadınların düzensiz sayıda telafi oldu gerçek arzularını karşılamak için görünüyordu itiraf did ile eşleştirilmiş olan kadınların birisi.

Akşamın ikinci vahiy bir darbe için son kontrol uzanan potansiyel bir tarih için bir dizi standardı var gerçekleşme geldi. Tüm kadınların Ben güzel ve hiçbiri gerçek beni yanlış yol ovuşturdu bir araya geldi. Yine, ben nice varlık değilim; insanların aptallığı ve kendini emilimi için benim hoşgörüsüzlük muhtemelen iyi bir anlaşma benim yetersizlik yeni insanlarla tanışmak için bir ilgisi yoktur.

Ben kolayca bazı kadınlar ile o gece (ve araya geldi kendimi, arkadaş görebiliyordu iken Yine de, belki daha fazla, biraz zaman jel verilir), sadece bir sekiz tarihleri gerçekten üzerinde "ilgi off kontrol noktasına beni bowled benim taksitli kart. Ne yazık ki, benim online sonuçlarına göre, duygu karşılıklı değildi.

Ben yardım edemedim gecenin sonunda ama merak ediyorum ben çok da seçici sadece kişinin ben bugüne kadar istediği türden sağlam bir kavrayışa sahip ve onları henüz bulamamıştı olsaydı. Hala biraz kararsız, ama ben olduğumu düşünüyorum sonunda kulüpler sadece umutsuz romantik bir kişinin ile gerçekten tıklayın arıyorum. Ben gibi hissettim bir Benimle ilgili bir sürü ve bir kör tarih yeniden yakın gelecekte beni kurmak birisi ödeme öngörülüyor yok iken, ben iyi bir zaman olduğunu öğrendim ve biraz bulma olasılığı hakkında daha iyi hissediyorum Özel bir kişiye.