30 Mart 2011 Çarşamba

Manifatura ve Tanışma


Gena Grish By

Kullanıcı burada maça bir maça diyelim, ben tarih. Hem de çok. Sürpriz! Son birkaç yıldır, dating karşısında önemli ölçüde değişen teknoloji sayesinde değişti. online çağında, Facebook, Twitter kalma ve manifatura, bu tarihleme daha kurye güvercin fazla siber devrede olduğunu hiç merak, ama daha iyi değil mi?

Belirli bir yakışıklı beyefendi ile son tarihte, ilk tarihten sonra El durağında ayrılık üzerine, ben, "Ben büyük bir zaman vardı okumak bir metin verildi. Diyelim ya da geç, tekrar er do it. "Kalbim bir kaç atım atlanır ve ben sersem sersem cevap verdi," hakkında Cumartesi? "O, o sabırsızlanıyordu söyledi nasıl ve ben yatağa gitmeden önce, ben yeniden döviz okuyun ve yüzümde bir gülümseme ile dev uykuya daldı.

Her zaman aynı tanıdık senaryo; erkek kızla tanışır, kız ve erkek sevimli ve yakışıklı, ona ayak oğlan Piyango kız kapalı olduğunu düşünüyor dakika kız o bir daha mükemmel alamadım düşünüyor, adam almak için görünmüyor olabilir telefon kadar sohbet için. tüm hakkında da ne? Son zamanlarda, ben, çoğu zaman, kısa mesaj yoluyla iletişim güvenmeyin erkek karşılamak gibi görünüyor. Büyük bir texter kendim olarak, anladım, ama benim gün hakkında oynak, cilveli şaka ve hızlı hellos için değil çoğunlukla uzun konuşmalar manifatura güveniyor, ve özellikle de duygu yüklü içerik içerebilir konuşmalar. Benim uzanan hayat, siber (Match.com) arasında bir yere sıkışmış gibi görünüyor, ve, (manifatura) siber.

Ben manifatura çılgınlığı anlamak söylediğinde, gerçekten yok. bazen başka bir apendiks gibidir ve nadiren Telefon, ama benim yan yaprakları bu metinlerin genellikle arkadaş veya Lindsay Lohan son sıkıntılar şimdi benim telefon her zaman! Poor LiLo'yu gidiyor neden anlamak (ne, o hızlı planları güvence olan gönderiliyor ) birlikte olsun asla. Manifatura bir telesekreter mesajı rahatlığı ile bir telefon görüşmesi yakınlık birleştirerek modern iletişim araçları gittikçe daralan açığı, ve e-posta kasıt dolduracak gibi görünüyor. Ve bir ezmek ait olduğu ve gece geç saatlere kadar pop gerçekleşmesi halinde, bir yastık üzerinde kalan bir nota sersem yeniden okunabilirlik (yukarıdaki durum gibi). Ancak, ben manifatura için yönelmesi onun kişiliksiz doğası ile ne çok şey olduğuna inanıyorum. Bunu konuşmak için daha alışverişi metinler tarafından yeni bir ilişki başlatmak çok kolay. yüz yüze yapmak ya da telefon üzerinden söylemek daha It söylemek ve kısa mesaj üzerinden şeyler yapmak da çok kolay.

Yukarıdaki senaryoda sevimli adam ile, yaklaşık bir ay sonra ya da öylesine rahat dating, ama, metin üzerinden (genellikle alkol geliştirilmiş olsa) bizim "ilişki" durumu hakkında konuşmaları ısıtılmış olan bitti her zaman alacağını telefonu arama ve ertesi gün konularda konuşmak, o metni ve arka, o genellikle telefonda konuşmak gibi olmadığını söyleyerek istiyorsunuz o zaman 160 bir dizi karakteri üzerinden bizim iddianın ayrıntıları karma devam edecek metin mesajları ve kısaltılmış kelime ve noktalama eksik cümleler.

Burada bir ipucu, erkek: kadın metin yerine, aramak için bir adamı tercih ederim. Çılgın fikir, biliyorum, ama doğru. Biz duygu duygusu sözel iletişim yoluyla iletti zevk ve metinler çok duygusuz vardır. bir kadın Calling onu bir gündü nasıl diye, dikkat önemli olduğunu düşünüyorum söyler, ve sadece onun sesini duymak istiyorum. manifatura iken arama, iletişim, verimli ve kolay bir şekilde daha fazla bağlılık, odaklanmayı gerektirir ve düşünce. Ayrıca, eğer orada oynayan diğer konular olabilir daha kalma en az bir ay sonra telefon yok toplayıp değil sizce? Bana belki duygusuz manifatura erkek kalma bir şeyler daha rahat tutmanıza yardımcı olur düşünce var? Bu şekilde, ben kol mesafesi hala, o da biz ciddi alıyorsanız gibi ve hissetmez "dating", ancak, bunun yerine sadece "çengel" ya da "konuşma", her zaman almak bununla yüzleşelim, çünkü Doğru bir kız için telefon kadar?

Bu yeni teknoloji ve sosyal ağ her ile, bu romantizm harap ediliyor düşünüyorsunuz? Ne bir el yazması mektup veya kart gönderme gün ne oldu? Ya da sadece telefon alıyorum? Ben yanlış döneminde doğdu? erkek, romantizm duygularını kaybetmiş ya da belki sadece kendi toplar mı? Durum ne olursa olsun, o deli bana itici bir eğilim's. Bu yüzden (ablam dediği gibi) uzanan ve techno ilişkin bir dönemde, sormak, bunu nasıl davranış, çünkü türü olarak, ben köşe benim telefon kırmızı mesaj uyarı lambası görebilirsiniz değiştiririm gözüm, yanıp sönen bu kadar tehditkar bana ...

Dating Fikirler ve Faydalı İpuçları
Servis seçimi bir flört