28 Mart 2011 Pazartesi

14 Tanışma Ve Living "G"


Ben yerel bir televizyon istasyonunda son röportaj yaptı. ve yaşam - - onların 60s, 70s ve 80s insanlar için görüşmeci kalma geliştirmek için birkaç ipucu için bana sordu. Daha sonra, onu soru düşündüm ve ben ne hissediyorum yazdım 14 "G" Büyük büyürken Arkadaşlığın:

1. kanepe ve dışarı evin kapalı al. Bu tavsiyeler her zaman diyorum ilk. O kadar ve henüz çok önemli basit.

2. Yeni insanlarla tanışmak size keyif harici etkinliklere katılın. ve emin değil nereye gitmek için? kulüpleri ve faaliyetleri Bölgenizde bir listesi için www.MeetUp.com göz atın. Ben MeetUp.com yalnız Güney İlçesi 2463 karşılamak-up var diyerek bir e-posta aldım. sadece ayıklamak bu seçimler; Verilen bazı genç ayarlamak içindir.

3. Organize olun. Yaklaşan tatil planı için beklemeyin. Eğer yemek hizmet için gönüllü düşünün, gidecek yeri var. kendinizi iyi hissetmenizi sağlar ve hiçbir şey başkalarına yardım daha iyi bir şeyler yapın. Aralık bayram ve yılbaşı için Başlat yapma planları. hiçbir şeye sahip başkalarını davet edin küçük bir Potluck akşam yemeği partisine ev planlanmaktadır. Başlamak şimdi tek arkadaş yuvarlama.

4. Eğer bir arkadaşınıza veya grup arkadaş bulamazsa faaliyetlere yalnız gidin. Verilmiş, bunu yapmak kolay bir şey değil, ama başka bir yerde olmanı evde yalnız otururken atıyor.

5. için dışarı çıkın bir arkadaşı arayan tek amacı değil, hayatınızı zenginleştirmek. Eğer dışarı çıkmak tek sebebi birini bulmak için ise, cesareti kırılmış olacak ve hayal kırıklığına uğramış, toplantı birisi hemen gerçekleşmez çünkü. Hiç olmuyor olabilir. Ama sadece büyük bir başarısıdır çıkıyorum, ufkunuzu genişletmek ve keyfini çıkarmak için yeni deneyimler dışarı çıkmak durumunda.

6. viteste alın. yeni insanlarla tanışma ve hayatımızda bu aşamada bir arkadaşı bulma enerji ve çaba gerektirmektedir. O anki ekonomide iş bulma gibi. Bunu yapmak için zordur. Başarılı bir iş ağı ve orada kendilerini koyarak en zor olan insanlar. Aynı Bir dostum toplantı için de geçerli. Eğer bir iş aramaktadır eğer olur gibi önemli işlemi yapın.

7. iddialı al. Ben agresif demiyorum ama iddialı unutmayın. büyük bir fark var. yabancılarla konuşmaya başlayın - Aracınızın bekliyor postanede veya bankada hattında duran bir uçağa, Starbucks 'doğrultusunda, yıkanması için - herhangi bir yerde bekleme ve zaman biding insanlar var. o okuma's kitap sever nasıl ya da ne kadar o sürüş's otomobil sever - sana kibar, sıcak veya samimi görünüyor biri, basit bir yorum yapmak ya da bir soru sormak çekinmeyin görürseniz.

8. Esneklik kazanın. yeni yollar, yeni kültürler ve yeni düşünce zihninizi açın.

9. Kazanç verimliliği. oyunları oynayarak zaman kaybetmeyin. Ya insanlar bir ilişki ilgilenen ya da değildir. sen ve sen potansiyel bir ortak olabileceğini düşündüğünüz birini karşılamak durumunda mazeretler akan başlangıç ​​veya oyun başlar, devam etmek.

10. Kazanç özsaygı. görünüşünüzü iyileştirin; günlük rejimine egzersiz ekleyin. Ekran ne yemek. Kendinize iyi bakın. Eğer bir daha cazip hale getirecek kişi daha pozitif enerji olacak. olumlu bir tutum mevcut unutmayın. Bir gülümseme yapmak için bilet kendiniz yaklaşılabilir ve hoş her ikisi de yeni bir arkadaşı arıyorlar zaman gereklidir.

11. Üzülmek ilk. Son zamanlarda bir eşi veya partneri kaybederseniz, üzülmek ve yeni bir eş arayışına girmeden önce iyileşir. Ama bu sizin ve yaşam zenginleştirmek için yeni insanlarla yer dışarı çıkmayın anlamına gelmez.

12. Kazanç bilgi ve anlayışı öğrenme ve yeni deneyimler keyif alarak. okula gidin. bir oyunculuk dersleri alın. Seyahat. I recommend Bir yerel grup, seyahat Web sitesi www.margestours.com olduğunu.

13. gri gidin. Kendinizi tek bir varlık sonraki yaşamında bu kadar kötü olmadığını hatırlatın; aslında oldukça iyi bir belâ's. O ne yapmak ve ne istersen takip özgürlüğü verir.

14. Kendini kredi ve zaman zaman kuyrukta verin. Tüm bunlardan sonra, hayatın çok içinde bu hale getirdik. Ve önümüzdeki bir yaşam çok şey var.

Kvinde Stj�ler 500K til Start en dating site