4 Mart 2011 Cuma

Çok My Otobüs için Sexy


BERLİN (AA) - kendisine çok seksi olduğunu söyledi, çünkü Lindau güney kasabasında yaptığı otobüsten 20 yaşındaki satış katip atmakla tehdit Alman otobüs şoförü, bir gazete Pazartesi bildirdi.

Debora C. Bild gazetesine verdiği demeçte adlı kadın "Aniden otobüs durdu." "Kapıyı açtı ve Kişisel bölünme her zaman ben aynaya bakıyorum ve ben trafik konsantre olamaz. Başka bir yere oturup yoksa Beni meşgul olduğunu 'bana bağırdı, ben seni atmak zorunda kalacağım otobüsten. "

Bild dalan yaka onu rahat oturan yazlık giysiler giymeye resimde kadın, o ancak başka bir koltuğa yerleşir otobüs şoförü tarafından aşağılanmış olduğunu söyledi.

otobüs şirketi sözcüsü sürücü savundu.

"Otobüs şoförü o doğru olanı yaptı ve yapmaya izin verilir," sözcüsü söyledi. "Tüm yolcuların güvenliği için bir tehlike, çünkü bir otobüs şoförü deli olamaz."