28 Kasım 2009 Cumartesi

Skeptic's Confession of Speed Dating Experience.

Benim düşünceleri hakkında hız kalma olduğunu en iyi şüpheci itiraf etmeliyim. Ben tek Yahudi kadınların nasıl etkinliğe umutların en yüksek ve gitti sonra bir Prozac ile sona erdi deneyimi hakkında korku hikayeleri duymuştu.

Ben hapı olarak aynı sorunları benim çocukluk banliyölerde tek kadın haşhaş olmayacaktı biliyordu. Wash U. de Beyler bu kadın nüfusunun akıllı ve yetenekli ve en erkek burada bir kadının akıl ve kariyer cesaret tarafından korkutmak değildir biliyorum. 30 yaş Ayrıca, en Wash U. öğrenciler değildir yukarıda. Bizim biyolojik saatlerinin çoğunluğu ve acele koridorda yere yapmak geçiyor değildir henüz başlamamıştır.

So zaman Hillel bir kapı ile adım attı ve mide bulantısı, panik ve hiperventilasyon duyguları ile birlikte ele geçirildi, ben burada bu duygulardan geliyordu emin değildi. Ben iki arkadaşımla birlikte, vaka I ani çağrısı geri Yurtlara için Forsyth sprint için keçe sürükledi vardı yalnız oldu -. Ben gerçekten ben bugüne kadar kimse bulmak istiyorum inandım, çok evlenmek daha az. En iyi, Sanırım katta insanların anlatmak için iyi bir sütun yem ve bazı komik hikayeler olsun düşündü.

Sonra bu süre Benim beklentileri, belki gerçekten birini arıyordum düşüktü kendimi söylemişti o gece fark etti. Ben tek büyük bir yaşam fan değilim ve ben ay şimdi ikamet etmekteyim. Ben bir NJB (Nice Yahudi Boy) için arama çalışmaları sürüyor, ne kadar iyi olduğunu ilgili tüm arkadaşlarımın mantralar rağmen tek olması ve ücretsiz itiraf etmeliyim.

Zaman sonunda kendimi hız oda kalma sığmak yaptı, ben orada sütun için olduğunu kendim söyledim. Eğer kendimi hiçbir baskı ve hiçbir umutları olduğuna inanmak yapabilirdiniz gibi gerçekten orada adam toplantının gizli umut oturuyordu, belki de değil görünmek istiyorsunuz benim (ve benim Yahudi annemin) rüyalar.

Eğer ben her adam bu o gece konuşuyorum 2-3 dakika geçirdim arkadaşım malzeme bulduğunu söyledi Yalan olurdum. Eğer ben eğlendirilmelidir değildi ya da önümde oturdu her bir adam ilgisini dedi ben de yalan olur. Orada kim o İsrail ordusu vardı ve bir Arap kovalayan gelen diz yaralanmaları olduğunu söyledi adamdı. O zaman kim bu kadar düşük oturduğu gibi biz İbranice Okulu'nda yeni baştan ve sorguya öğretmen vardı ben hissettim slouched adamdı.

Ben dating sürecinin düşük noktaya kim bile Yıkama U. gitmedi adama Ben onun, o aslan evcilleştirme olduğunu ne söylendi büyük sordum konuştum geldi düşünüyorum. O benim soyadı istedi ve bana e-posta söyledi. Dışarı o da ona e-posta adresi için benim suitemate istedi o döner. İlginçtir, o zaman ne dedi, aniden homo bir yazar-erotik roman oldu yaptı sordu.

Eğer ben ve benden başka bir adam atlama 6 metre uzağa yasal olduğunu hız uzanan bir saat içinde, zaman benim birinci sınıf mono vardı - Lise söyledim biri yanlışlıkla başımı, kimse sormak tükürmek vardı. Bir süre için, deneme bir büstü olduğunu düşündüm. Ve ardından yeni bir adam oturdu. Sohbetimiz kolayca akışı gibiydi ve daha ben aslan terbiyecisi vardı-ya da ben bu adamı çok daha rahat hissettim tek kişilik yağmurlama sistemi.

Trek geri Forsyth Kırk sırasında, ben mi hız deneyimi dayanan sorguya was worth it. Boğazımda konuşurken bu kadar çok insan için bu kısa sürede gelen kavrulmak oldu. My head tüm küçük-I yapmak zorunda kaldı ve depresif duygu başlamıştı Talk'tan makaralama oldu. Speed Dating belki bir gece, ama yapılmış eğlenin ya benim gerçek oldu? Yeni insanlarla Toplantı, ama eğlenceli ya ben sahip olması amacıyla kulüpler bir kişi bulmak hiç?

Facebook'ta ne zaman, eğer aslan terbiyecisi görmek lazım aslında bana ulaşmaktan öldürmüşler, Ben yeni bir mesaj gördü. O bir adam, ben kişilik özellikleri ve hobiler onun eklektik dizi tarafından tasnif etmedi bir adam unutmadık adını değildi. Benimle uzağa hız tehlikelere kalma takılmak istedim.

Böylece gecenin sonunda, ben sonuç olarak ben dışarı çıkmak için yapmış olduğu hız kalma kadar kötü değildi geldi. I ne düşünce ile beklentileri, ardından hyperventilated ve kaçmaya çalıştı düşüktü gitti - ama sonuçta ben gece yerine getirilmesi anlayışı sona erdi. En kötü anda, dating hız uygunsuz konuşma, kahkaha ve gergin bir çiftin tüyler ürpertici karşılaştığında bir süreklilik oldu. Ama sonunda, ben en az o beklenen, ben aslında bir NJB araya geldi. Tabii, henüz düğün davetiye gönderme değilim, ama ya votka ve hap Downing değilim.

Hız I kalma gibi bir çok olabileceğini yaşam fark etti. Herkesin beklentisi içine bir çeşit olsun onlar o ya da değil itiraf ediyor. Bir noktada ya da başka bir anda, herkes alır, veya başka uzanan tehlikeler zarar için yalan söylemek. Eğer kendinize ve biri çekmek için eğer biraz inanıyorum değişmez, Şaşıracaksınız sonunda olabilir.

Citas en l�nea pueden ayudarle a encontrar su alma gemela