9 Kasım 2009 Pazartesi

Hottest yeni tarihi web siteleri, teknoloji din evlenmek

Chicago Tribune By | 6 Ağustos 2006

CHICAGO - Teena Verbit kızı "muhteşem herkes çıkıyordu düşünmüyordu."

Bu yüzden kızı bir kişilik profili yazdı ve Jdate.com, Yahudi single için bir web sitesi üzerinde yayınlanmıştır.

"Ben bunu yapacağını sanmıyordu," Linda Verbit, 23, annesini ve, dedi "ama öyle. O Jdate beni koy."

Teena Verbit şimdi kızı çıkıyor genç adam onayladı. "Annem kez onun görüşünü bana hakkında utangaç hiçbir zaman," Linda Verbit olan Philadelphia dışında yaşıyor "dedi.

Web üzerindeki bir refakatçi bulmak pek yeni. Ama şimdi anne online ve çöpçatanlık oyun içine uzanan, çocuklarının profilleri penning atlama ve onlara sahip ödeme sitelerine catering görüntülenen belirli dini veya etnik kökenden.

"Ailem" Shaadi.com için, beni imzalanan 30 yaşındaki Sejal Patel söyledi. Babası bile ona Hint sitede bir not sonrası yardım için bir Web-savvy arkadaş kaydolmak.

"Bu dünyadaki herkes gibi görünüyordu benim Shaadi profil olmadan önce yaptığını biliyordu" dedi Patel, kim 30 e-postaları bir gün kalkarken başladı. Ailesi profil yazdı - o aile piknik, yemek ve evde yardım sever söyleyerek - ve hizmet için ödenen. Bir yüzsüz listesi ve kişisel çöpçatanlık hizmetleri içeren bir platin üyelik için web sitesi maliyeti 110 $ a year.

Herkesin dini online dating siteleri içine alıyor.

"Ben bir kişi olarak, bir tercihe onları karşılamak için tercih" dedi 29 yaşındaki Ahmed Rehab, Chicago Konseyi Amerikan-İslam İlişkileri genel müdürü.

Süre Naseeb ziyaret etmiş. Com, Müslümanlar için giderek daha popüler sitesi, Rehab üye değil. O, veliler çocuklarının bu tür sitelerin itme biliyor, ama onu bir sürpriz olmaz. "Bu Müslümanlar için birbirleriyle tanışmak için geçerli bir yoldur" dedi.

Online Dating bir web en eski işletmelerin, en iyi bilinen siteler mütevazı büyüme ile düz yaşıyor. Ama siteleri din, ırk üzerinde odaklanan veya etnisite yükseldi var. Shaadi At örneğin. Com, trafiği yüzde 73 Haziran 2005 Haziran 2006 arasında, comScore Media Metrix, hangi Internet etkinliğini tedbirler göre büyüdü. Jdate.com özgü ziyaretçiler yüzde 43 döneminde büyüdü yer öylesine Teena Verbit gibi insanlar bile onlar için bir isim var çalışmak için kullanılır: "Jmoms."

Genel, siteler Arkadaşlığın sayısı 1.122 850 den 2005 yılı Temmuz ayında, web sitesi izleme şirketi Hitwise verilere göre atladı