4 Kasım 2012 Pazar

Arkadaş Buzdolabı Alışveriş beğendiniz mi neden


Ariane Marder tarafından

Evet, bu doğru. Gerçek yaşamdan bir adam (onun kemer, az altında bir yaşam 40 yıl) partner Walmart gidip buzdolabı karşılaştırılması gibi temelde olduğunu söyledi.

Ben adam benim sh * t listesinde olduğunu söyledi yarasa kapalı demeliyim. Ve bir kez sen hikayeyi duymak, büyük olasılıkla o aşağı iki başparmak hak ettiğini kabul edeceğiz.

Bir arkadaşım geçen yıl-ve-bir buçuk bir adamla flört edilmiştir. O harika ve gerçekten onun içine görünüyordu. Hatta evlilik kadar getirdi ve o yerleşmek için hazır olduğunu söyledim. Ama son zamanlarda, o pantolonuna karıncaların büyümüş versiyonu geçiriyor ve ilişki ikinci tahmin.

Onun üniversite birleşme döndü Bir gece sonra, ben düşündüm ", ona dedi. Gerçekten ben Ivy League değildi biriyle sona düşünmemiştim "(Blogger notu:! EW) Sonra metafor-intihara devam etti:". Ben ilk buzdolabı satın almak için kişinin türü değilim Anlıyorum. Ben çevresinde alışveriş ve taahhütte bulunmadan önce karşılaştırın. "

Cidden dostum, hiçbir kız bir cihaz-EVER bir ev ile karşılaştırıldığında olmak istiyor! Eğer bir Sub-Zero, neden dünya var Ve eğer başka bir şey isteyeyim?!