11 Haziran 2012 Pazartesi

Online Dating Bu iki Matematik Öğretmenleri için çalıştı!


Desoto, Kan. - bu planlama gelince bir numara adam, Winnetonka Lisesi matematik öğretmeni Kaleb Stoppel, sıkı.

"Annem ve babam ve kardeşim belki bana yapmaları gereken şey onları hatırlatan biraz yorgun olduğunu," Kaleb şaka yaptı.

O geçen ay ya da öylesine için Sevgililer Günü her detayını geçmekte oldu ve büyük an gülistanlık. Kaleb biraz terlemeye başlıyor.

Koro yerinde olduğunu ve bu yüzden onun kız arkadaşı Allison Blanchard, Mill Valley Lisesi'nde bir matematik öğretmeni.

O soru çıkar.

"Sen benim tek gerçek aşkım sensin. Sen benim en iyi dostumsun, ve seninle hayatımın geri kalanını geçirmek için onur duyarım. Benimle evlenir misin? "Stoppel o zaten cevabını biliyordum umutlu sordu.

"Evet ben evleneceğim," Allison tearfully dedi.

Mutlu haber için ayarlama yapmak için sadece bir dakika göz önüne alındığında, Blanchard bu zaman meselesidir dedi!

"Onu bu konuda sert bir zaman biraz veren oldum, ama hayır, buraya veya bu şekilde ne olacağını hiçbir fikri yoktu," dedi.

"Ben gerçekten hepiniz burada olduğuna şok oldum. Ben sokuldum-Bu bölümü "içeri sokuldum

İki beş ay birlikte olmuş, ama yeterince uzun olduğunu söylüyorlar.

"Eğer biliyorsanız, biliyorum," dedi.

"Evet. Bu konuda kafamda şüphe yok. Ben her şeyden çok onu daha çok seviyorum, "dedi.

Allison her zaman çok emin değildi. İki Match.com bir araya geldi, o da ilgi gösterdi sonra, Allison Kaleb onun mesajı yanıtlamak için hafta beklemek yaptı.

"Bana biraz daha genç, ama ben bir üniversite frat boy istemedi," dedi.

Üçüncü tarihten sonra Allison o Kaleb evlenmek istediğini biliyordum diyor. Çift zaten bu yaz için bir tarih ayarlanmıştır. Onlar yaklaşık yüzde 90 planları ile bitmiş olduğunu söylediler.

Bratnia dusza? Myślę, że nie!