9 Ekim 2011 Pazar

Şaşırtıcı Güzel Bir Kadın


Ben, kadın toplayıp için büyük bir olmak için bu tekniği bulundu.

Çekici bulduğunuz bir kadın kadar yürüyün. Ayar ilgisi yoktur. Ve bir gülümseme ile ona söylemek:

"Afedersiniz, ama ben burada yürüyüş sırasında fark etmeye yardımcı olabilir. Ben size şaşırtıcı derecede güzel bir kadın olduğunu biliyorum izin istedim."

Sonra tüm vakaların% 95, kızarma ve size doğru gibi acil karışık şaşkınlık inkarcı bir karışımı, bir yanıt bekleyin.

Ben çoğu zaman söylemek zorunda olduğunu bulmak ve kadının konuşma ve basınç en kapalı yapacak. Kadın özgürce sizinle konuşmaya devam edecektir.

Bu tekniği kullanarak, başka bir şekilde daha fazla sayıda ve tarihleri ​​puan mümkün olmuştur. O bakar ve ne kadar ona ilgi ne kadar büyük hakkında ilk yorum izleyin. Sonra ona bir içki veya bir yemek için onu görmek isterim. Onun numarasını alın.

Aşağıdaki nedenlerden dolayı bu işleri bulabilirsiniz:

* Bu cesur ve risk almayı erkek gibi kadın.

* Bu noktaya kadar dürüst ve. Onlar sizinle nerede durduğunuzu biliyoruz.

* Onlar, onları güzel bir ilgi reddedilme korkusu onları özgür irade bunları söylüyorum, ilgi iseniz.

* Kendilerini iyi hissettiriyor.

* Onları, onlar gibi bilmenizi sağlar. Onlar gibi olanlar gibi insanlar.

Gördüğünüz ve sonuçları ile hayran olacağı önümüzdeki 20 kadın üzerinde deneyin.