8 Ağustos 2011 Pazartesi

Modern Çiftler «Eski Tarz Kuralları Terk mi


Jane Lee

NEWS.com.au okuyucuların çiftler ilk tarih Hollandalı yerine adamla ayak tasarıyı denemelisiniz söylüyorlar.

Bir kez şövalyelik, kadınların daha fazla kazanç kapasitesi büyük yazısız kuralları ve bir hareket, geleneksel aile reisinin rolleri uzak bir alan delik bu "eski moda" gelenek yardımcı olmasına rağmen, okuyucular söylüyorlar.

Yorum bulundu kadınların erkekler ilk günü çok harcanan zaman rahatsız hissettim bir online anket sonra gelmek.

Uygun miktarda bir gece için 108 $ düşünce - ING Direct tarafından yapılan anket, erkeklerin ortalama beklenen ne kadar abartılmıştır bulunan çoğu kadın 85 $ yeterli olduğunu söyledi.

Ama lisans, henüz ilk günü 27 $ daha az harcama olarak McDonald kupon kırmak gerektiğini de en çok kadınlar tarafından çok ucuz seçildi.

Birçok okuyucu, ancak bunların en unutulmaz tarihler dahil çok az para söyledi.

Sydney Belinda çift birlikte var ne kadar iyi aşağı haşlanmış iyi bir tarih sırrı söyledi.

"Ben hiç bir tarih harcanan en iyi zamanı Sydney Gözlemevi gidiyordu Biz onun yerinde bir şişe şarap paylaştı ve önceden bir sohbet vardı içeri almak için 17 $ oldu."

"Gecenin sonunda, biz de astronomi ile ilgili bir şey öğrendim ve bir kaç gülüyor ve yakalamak istiyorum. Bu benim için mükemmel bir tarih! "

Sorunu çözmek için, Kate Brisbane gibi okuyucuları o ödeme sırayla kur maliyetini paylaşmak için tercih söyledi.

"Biz yarısı gitmeli" dedi. "Zaten tarih adamların çoğu daha fazla kazanmak, bu yüzden ben onları ödemek için beklediğiniz bir yolu yoktur."

"Bu adam bana bir içki satın almak için teklif çok güzel olduğunu söyledi. Ben sadece bir sonraki almak için teklif"

Bazı erkek okuyucular şirket değil, önemli olan tarih maliyeti bilmek için iyi olduğunu söyledi.

"Ben hiç oldum Çoğu kadın bağımsızlık gösterir ve aynı zamanda SİZİN şirket değeri bu kadar fantastik 'tarih' maliyet paylaşımı tercih," David Anthorpe söyledi.

"Her şeyi kendiniz, kendileri için bir yükümlülük ve beklentisi rahatsızlık duygusu yaratmak için ödenmesi ve tarihini iyi olduğunu düşünüyor."

Reader Tom Hannemann ilk birkaç tarih onun ardından işsiz ortağı Yeme ve yemek harcanan kendi deneyimlerini paylaştı.

"O bana bunu beklemiyorduk üçüncü vesilesiyle her zaman sonra ve o çamur içinde bir domuz olarak memnun olduğunu söyledi (sic) her yerde sürece biz birbirlerinin arkadaşlığından zevk olarak. Ben aşık şaşmamak gerek! "

ING Direct tarafından bu ayın başlarında çevrimiçi yürütülen araştırma, erkek ve sırasıyla ilk günü için ödeme ve ödedik "en uygun miktarda" ne kadınlar istedi.

18 ve 69 yaşları arasında 1015 kişiye anket, bu ayın başlarında kadın bir tarihte 192 dolar harcadı erkekler 'çok fazla' ödemişti düşündüm bulundu.

Dominatrix legt City's Wensen