7 Temmuz 2010 Çarşamba

Switchfoot Dating


Ben Grounds genelinde bu harika sıcak son akşamüstleri yürürken, ama yardım edemiyorum ... esnemek. Burada bir adam bir kıza onun yanında Çin ekonomisi içinde oturur şakalar söylüyor. Bir erkek öğrenci birliği star O Croakies parlayan ve partisi için bir kız davet's. Sıkıcı.

Geçtiğimiz kış aylarında soğuk sonra - geri bir kız sıcaklık tarafından güvence kar durur çekiciliklerine oldu - çocuklar, yaratıcılık ve enerji üzerine kız kazanmak için trimming olmalıdır. Ama tüm gördüğüm aynı eski antics vardır. Bence bu bahar, U.Va. ve bayanlar Ve kur daha iyi bir tür hak yüzden fazla uzatmadan, ben tanıtmak istiyorum size bir tarih bulma yeni "IT" yollarını herkese.

1. Eğer iyi bir halk ozanı Rotunda basamaklarında bir kız serenat gördüm yana ne kadar zaman oldu biliyor musun? En son ne zaman Lady idi ve Tramped bu arada tüm noodles bağlayarak spagetti? Biz yolculuk şimdi olanlar önce gitti öğrenmek gerekir. rüzgar dinle. Vintage içinde olduğunu ve ulus süpürme olduğunu.

2. onu Mime. Sanırım hepimiz sağlıklı bir ilişkide iletişimin önemini anlamak için geldik düşünüyorum Artık. Hangi sözcükler olmadan kendini ifade etmeye çalışır bir erkekten daha seksi mi? 2008 Trafo yılı oldu. doğan çocuk için 2.009 getirdi önem kim genç zaman içinde olsun eski. 2010 tüm mim hakkında olacak.

3. Baharatlı her şey. gıda From siz giydiğiniz kıyafetler için, hayatın her yönünü çevrenizdekileri yapalım yemek ter. Ne burada ne anlama geliyor? Güç takım elbise! Tercihen İtalyanca yaptı.

4. Neden hafta sonu gece bizim dansa duruyorsun? Kızlar, özellikle de Chris Brown gibi taşıyabilirsiniz dans hamle ile çocuklar seviyorum. bir şans ki gerçekten o çalıştırabileceğimi ona göstermek için kaçırmayın. Koltuğuna yolda bir kız geçmiş kayıyor? Daha yalın wit it, rock wit it. doğrultusunda yemek salonunda bekliyorum? İki STEEE-eeeep, iki STEEE-eeeep.

5. Bir savaşçı gibi kızlar, ne savaşçı savaş boyası daha iyi söylüyor? Standart sorun için gözlerinin altında, siyah çizgiler gidebiliriz veya İskoçya'ya William Wallace mavi ve beyaz bir not veriyoruz. orada biraz ürpertici bulabileceğiniz bazı yüz boyama desenler olsa yok olsun-up çok cesur vardır. Bu non-warrior eğlence olarak palyaçolar tanımlayan önlenebilir çoğu.

6. onu göster o hiçbir şey senin gibi bir adamla tüm bu hamur taşıyan etrafında korku vardır. Ona sorun iş bulma yaşıyorsanız söyleme. Eğer şeyler onu çok satın alabilirsiniz, böylece en büyük maaş teklif ile bir bekliyoruz onu söyle.

emin olun bu kadar gerileme mackdom veya hayali bir römorkör-of-war ki sana bağırmak çalışıyorum ki babe ayartmak için kullanın, ister bu bahar onu değiştirmek için. kolej kalma yarısı eğlenceli oyunu kendi tarzını getiriyor. büyük bir adam olarak bir kez doğrultusunda kahve satın almak bana dedi ki, "Sen hep aynı yönden gelemiyorum. Bazen o küçük bir tarçın koymak lazım. "Gerçekçi sözler hiç konuşulmaz, ve ben hepimiz bahar aşk başka büyük sezon söz bizim gözlük yükseltmek düşünüyorum. daha iyi son daha etsin.

Top 10 Online Seznamka Chyby