28 Ocak 2010 Perşembe

Sevimli Kız


Nerede bu muhteşem Hot Babe çalışmaz. Bir piliç hakkında bu yüzden Baywatch bir kız yapar sıcak bahsediyorum çirkin bak! Neyse Bugün benim ilk gerçek şans işte onu karşılamak için ne did.

Her koridorda öteki yüzden onu durdurmak yürüme konum.

Me: merhaba, adın ne?

Her: Tanya

Me: Merhaba Tanya, senin kadar sevimli kız tarafından konum fark been çalıştığını burada ve ben seninle tanışmak istiyordum.

De tüm aldı oldu. O çok gurur oldu bu noktada Flustered var. O "Thank You dışarı attı!" ve sonra, sanki emin ne, diye devam ediyor sonra durdu ve bana konuşmak için bir adım geri aldı yönde birkaç adım attı yapmak değildi.

Ben sadece işini ve ne değildir hakkında soran kabartmak konuşma yaptı. Büyük bölümü nasıl tüm serin ve emin süre o açıkça biraz gergindim idi. O çok hızlı biraz konuştum ve biraz abartılı el hareketleri ve baş hareketleri, sinirlilik belirtileri yaptı.

Şimdi sıradan bir adam ve kulüpler bir t-shirt giymişti ve hafif kirli kot. Ve burada Hottest Babe eğer o sadece dünyanın en büyük damızlık tanışmış olarak hareket civarında.

Ben bu yaklaşıma iki kez son kullanılan ve çok kadınlar dahil benzer bir etkisi vardı. Bundan o Ben her zaman kullanmak için gidiyorum sadece yaklaşım ilgili. O inşaat büyük ve bunu çok kolay!